5 نکته اساسی جهت بهبود سئو صفحه اصلی سایت

مرجع تخصصی مقالات سئو محتوا، سئو تکنیکال

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

5 نکته اساسی جهت بهبود سئو صفحه اصلی سایت


نکته ای که درین کلیپ از نکات اصلی seo کاغذ اساسی وب سایت میخواهم به شما یاد‌آوری کنم، مدام می باشد و خواهد بود.

1) تمام پست هایی که برای سایت شما ساخته میگردد مثلا درباره ما، تماس با ما و حتی پست های تازه و ورقه های نو، می بایست در شیت ای که بالاترین رنک را بین دیگر صفحه ها شما دارا هستند، لینک شوند. 

آموزش تخصصی سئو



2) ورقه نخستین وبسایت شما بالاترین رنک را در بین دیگر صفحه ها تارنما شما داراست.

چرا شیت اولیه وب سایت رنک بیشتری نسبت به دیگر صفحه های دارااست؟
3) نکته ای که در آموزش seo ورقه مهم می بایست بدانید این است که مدام ربات گوگل کاغذ نخستین شما‌را به نسبت دیگر صفحه ها، بیشتر آیتم بازدید قرار میدهد و همین آیتم برهان بالا بودن رنک شیت اول نسبت به دیگر صفحات می‌باشد. ولی نکات دیگری هم عامل این برتری است. تعداد بالای لینک و پیوند هایی که در ورقه اولیه وب سایت قرار دارد، محتوای بیشتر آن نسبت به دیگر صفحه ها و تعداد دفعات بروز رسانی این کاغذ عامل برتری شیت اول وبسایت است.

4) در سود تک تک صفحاتی که برای وب سایت خویش تشکیل داد می‌کنید بایستی در شیت اولیه خویش قرار دهید. ولی ممکن است برای شما سوالی به وجود آید. اینجانب صفحه های وبسایت را در وسط شیت اول خویش قرار می دهم، آیا نیازی میباشد که برای آن بایگانی ایجاد کرد کنم؟

درآمدزایی با موبایل [جوهره روش های تضمینی]

آیا نیازی می‌باشد در صفحات داخلی هم پست های تازه را قرار دهم؟
5) نکته ای که بایستی مد نظر قرار دهید، به جز برگه اصلی زمانی که وارد برگه ای از وبسایت شما می شویم، به عنوان مثال وارد کاغذ X از سایت شما می شویم که جدید ترین پست وبسایت شما میباشد، پیشنهاد اینجانب این است که در Side bar این کاغذ 10 پست نقطه پایان خویش را اکران دهید به شرطی که، پستی که در آن قرار دارید، آنجا اکران داده نشود. یعنی عملا خزنده گوگل را از کاغذ ای که داخلش میباشد، مجدد به همین ورقه هدایت نکنید. این به عبارتی اشتباهی می باشد که اکثری از سایت ها مرتکب آن میگردند. مثلا به تایتل خویش لینک و پیوند می‌دهند.

با همین راهکارهای بسیار خرد در بهینه سازی سایت تارنما های تعالی از هم سبقت گرفته و در کاغذ اولیه نتیجه ها گوگل رنک بهتری را استخراج می نمایند. امیدوارم این فیلم یادگرفتن سئو برای شما کاربردی واقع گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.