با روش های جید سئو آشنا شوید

مرجع تخصصی مقالات سئو محتوا، سئو تکنیکال

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

با روش های جید سئو آشنا شوید


اون عبارتی که میگفت محتوا یه پاد شاه محسوب میشه و در قبلی بوسیله متخصصای بهینه سازی پذیرش گردیده بود این روزا کاربرد خودش رو از دست داده.

سال جاری هم یه سال فعال برای گوگل محسوب می‌شد. بروزرسانی های متعددی که این مجموعه در سه ماه قبل ایفا داده سبب ساز یسری تغییرات کبیر در روش مدیر چگونگی بهینه سازی و شرکتهای متعدد شدن. 

آموزش تخصصی سئو



در 8 سپتامبر یه وبینار درباره سه روشی که در بهینه سازی عوض شده برگزار شد.

درین مقاله از بهینه سازی روز اینجانب میخوام خلاصه اون وبینار رو براتون توضیح بدم تا شما هم بتونین اون سه طرز رو بشناسین و در بیزنس خودتون ازشون به کارگیری کنین.

گوگل هم تغییرایی رو که جاری ساختن کرده به مخاطبا ارائه داده و در‌پی میتونین اونا رو مشاهده کنین. مقاله پیشین اینجانب رو در ارتباط با فرآیند seo را هم مطلقا بخونید.

پخش‌کننده صوت
پادکست 3 شیوه بهینه سازی
Change Playback Rate1x
Skip Backward
Play Pause
Jump Forward
Share This Episode
00:00
14:45
ولی چه چیزایی تغییر و تحول کردن؟

MUM Al :MUM: یه سبک از هوش تصنعی محسوب میشه که میتونه پردازش داده ها رو بصورت جدیدتر، سریع خیس و عظیم خیس به کاربرا ارائه بده.

این قضیه به گوگل یاری میکنه تا تبدیل متن به متن رو رئیس کنه. با این عمل، بضاعت گوگل در ادراک متن های مخاطبان و ادراک اون مطالب از مدام بیشتر گردیده.

مقررات تغییر‌و تحول خصوصیت های SERP: در ده سال های قبل SERP خیلی تغییر کرده.

این روزا هم نفوذ گوگل خیلی بیشتر از پیشین گردیده و شما می بایست بدین مسئله بیشتر از پیشین اعتنا داشته باشین.

هسته مهم همت: مدام سریعتر شدن و یا این که تمیزتر شدن گوگل بدین مضمون‌ وجود ندارد که شما هم فایده کردین.

همونطوری که گوگل سال های زیادیه که به ما میگه Core Web Vitals و سرعت یه وب سایت مهمترین عاملا برای موفقیتتون هستن

البته وضع مدام اینجوری نمیمونه و شما بایستی خودتون رو با تغییرات نو تطبیق به این تا بتونین مخاطبای بیشتری رو به سمت خودتون بکشونین و مخاطبای فعلیتون رو راضی نگه دارین.

سرعتی که گوگل داره این تغییرات رو ساخت میکنه خیلی بیشتر از اون چیزیه که در سالای قبل اون رو میدیدیم.

البته مجموعاَ می بایست بدونین که گوگل به لطف MUM تونست تغییرای متعددی رو در 12 ماه قبلی مثل T5 ساخت‌و‌ساز کنه.

اگه میخواین درباره T5 بیشتر بدونین بهتره بهتون بگم که اون به مورد تحولات جابجایی متن به متن، و کیفیت پیشرفت نحوه های سریع خیس گوگل برای پردازش سریع خیس داده ها از نگاه زبانی و معنایی مربوط میشه.

MUM هم به ما این قابلیت رو میده که با سرعت بیشتری این محاسبات رو اعمال بدیم.

ادله مداقه این مورد و فناوری هایی مثل اون برای گوگل اینه که با استعمال اونا میتونه توانگری خودش رو برای اثر گذاشتن روی مشاغلی مثل تجارت خویش شما بیشتر کنه.

البته برای خیلی ازکسب و همت مثل بیزنس خودتون در قضیه بهینه سازی، برای بدست آوردن مخاطبای بیشتر صرفا نباید روی کلیدواژه های بیشتر توجه بشه، و بایستی به مورد ها دیگه هم اعتنا کنین.

ولی به احتمال زیاد هم در آتی تکامل های بیشتری واقعه میفته و کلمه ها کلیدی که پیش از این سکو بندی شدن همت بهتری از خودشون نشون میدن و میتونن سبب ساز بشن که استخراج و برنامه کودکان رونق بیشتری پیدا کنه.

به دنبال به‌این مقاله بیشتر می‌پردازم و مواقعی رو که تغییر‌و تحول کردن بهتون فراگیری میدم تا شما هم بتونین اونا رو در استحصال و برنامه کودک در حیث داشته باشین.

اون چیزی که عموم در جست و جویبار اون هستن: روی داد های زنده
عبارات کلیدی که یه ربطی به کنسرت ها و اکران ها یا این که ورزشگاه ها داشتن هر سال دارن پرورش بیشتر و طرفدارای بیشتری پیدا میکنن.

همینطور جست و جو درباره کنسرت ها در سطح عالم حدود 500 درصد ارتقاء پیدا کرده.

همینطور بهتره اینو هم بدونین که جست و جوهایی که به یافتن ماشین های مجاورت اینجانب ربط دارن یه پرورش خوب 300 درصدی داشتن.

یک‌سری مثال از اونا رو هم ببینین: ماشین های مجاورت اینجانب رو در‌این انتها هفته رو اکران بده2021، ماشینای مجاورت اینجانب رو درین پایان هفته برام اکران بده.

جست و جوهایی هم که درباره ورزشگاه ها بودن یه رویش 600 درصدی داشتن.

یسری از اون جست و جو ها رو هم براتون آوردیم که شما میتونین تعدادی گزینه از اونا رو به دنبال ببینین: نمودار ترازو کاهش صندلی های استادیوم، نمودار ترازو صندلی های ورزشگاه BOSCH، طرح نشستن ورزشگاه و مبلی.

همونطوری که در پیشین هم یه اشاره ای بهش داشتیم یه مثال از جست و جو های دیگه ای که رویش خیر و خوبی داشتن جست و جوهای مرتبط با موسیقی هستن که در سراسر دنیا بیشتر از 400 درصد ارتقا یافت کردن.

بازم براتون یسری از این جست و جوها رو آوردیم تا شما بتونین باهاشون آشنا بشین: موسیقی زنده مجاورت اینجانب، موسیقی زنده امشب مجاورت اینجانب، رستوران هایی که موسیقی زنده دارن مجاورت اینجانب.

بهتر اکنون که‌این مسئله رو متوجه شدین بهتره روی یه کلیدواژه عالی برای خودتون تمرکز کنین و با اعتنا به مواقعی که گفته شد ازاون برای بهبود استخراج و انیمیشن به کار گیری کنین.

همینطور بدین قضیه هم اعتنا کافی داشته باشین که‌این روزا کارایی یه دسته از اصطلاحای بهتر درباره یه زمینه خاص خیلی میتونه موثرتر از این باشه که شما تنها روی کشف کردن یسری کلیدواژه اعتنا کنین.

گزینه دیگه ای که عموم دنبالش میگردن: خرید در دکان
جست و جو هایی که به مفاد مجاورت مشتریا اشاره دارن بیشتر از 200 درصد ارتقاء کشف کردن.

جست و جو هایی که در این باره وجود دارن رو میشه براشون یک سری نمونه آورد که تعدادی مثال از اونا رو میتونین در پی ببینین:

کدام رستوران ها در اطراف اینجانب گشوده هستن، رستوران های فست فودی که در حوالی اینجانب گشوده هستن و یا این که مواقعی مثل داروخانه هایی که در اطراف اینجانب گشوده هستن.

جست و جوهایی که مرتبط با خرید تشک هستن هم پیوسته ارتقا داشتن که میتونین در‌پی یسری مثال از اونا رو هم ببینین: مغازه های دور و بر اینجانب، دکان هایی که تخفیف میدن در اطراف اینجانب، مغازه های تشک مجاورت اینجانب.

همینطور یسری جست و جوها هم که درباره دکان های 24 ساعته هستن هم رو به ارتقا بودن، و بیشتر از 80 درصد ارتقاء یافت کردن.

چندین مثال از اونا رو هم بهتره که ببینین: مغازه های 24 ساعته دور و اطراف اینجانب، رستوران های 24 ساعته گوشه و کنار اینجانب.

در‌این نصیب یسری جست و جو هم هستن که به عنوان جست و جوهایی برای فروشگاه های گشوده محیط اینجانب شناخته میشن، که نزدیک به 40 درصد ارتقاء جستن.

گشوده هم میخوایم یه مثال از اونا رو بهتون یاد‌آوری کنیم: دکان های تایر گشوده مجاورت اینجانب.

که فی مابین این مواقعی که گفتیم، آیتم جست و جوهایی که درباره فروشگاه های مدام گشوده هستن، در حین تمامی گیری ویروس تغییر تحول متعددی کرده.

همینطور مطلقا شما این مسئله رو میدونین که یه عاملی که درین زمان ارتقا پیدا کرده طعام میل کردن در فضای گشوده بوده.

اگه شما بتونین مداقه این جست و جوها رو و همینطور طرز استعمال از اونا تحت عنوان یه نقطه مثبت برای حصول و برنامه خردسالان خاطر بگیرین

در اون صورته که میتونین در موقعیت متغیر هم سودآوری خیر و خوبی رو برای حصول و برنامه کودکان داشته باشین و کاری کنین که در‌این حالت هم مشتریاتون راضی باشن و روز آپ دیت به تعدادشون اضافه بشه.

خصوصیت هایی که SERP گوگل داره و راهی که پیش روی خودتون دارین
خصوصیت هایی که SERP داره در زمان این تغییرایی که صورت گرفته به یک کدام از موردها اصلی برای گوگل تبدیل شدن.

در تصویر ذیل شما میتونین یه تصویر کوتاه گردیده از خصوصیت های مختلفی که SERP داره و نواسانایی که داشته رو ببینین.

همینطور این مسئله هم میتونه براتون مداقه داشته باشه که الان دیگه گوگل میتونه جست و جوهای فارغ از برند رو هم ایفا بده.

همینطور اون میتونه این زمینه رو فهم کنه که در کی و کجا پیوندای سایتای گوناگون رو در قبال جست و جوهای فارغ از برند با MUM قرار بده.

اگه تمامی این کارا اعمال بشن، نتیجش این میشه که پیوندای جست و جویبار وبسایتای گوناگون در SERP پرکارتر میشن.

البته اگه بخواین یه معنا کلی درباره خصوصیت های SERP بدونین میتونین اینجوری در لحاظ بگیرین که معنا کلی اون، به بضاعت خودتون در تجدید لحاظ کردنتون درباره اسم تجاریتون در هنگام جست و جوی بار مخاطباتون بستگی داره.

براین اساس این خصوصیت قطعا یه دلیل کاهش تواناییتون برای ارتقا واحد سنجش مشتریاتون محسوب نمیشه.

بلکه کلیه اینا به توانگری خودتون در قضیه ساخت‌و‌ساز استراتژی های مختلفتون برای بیزنس خودتون برمیگرده.

اگه شما بتونین یسری استراتژی نو و غالب داشته باشین که منجر ارتقاء مشتریاتون و ارتقا فرآیند خرید اونا بشه، این عمل میتونه براتون خیلی اثر گذار باشه.

شما میتونین برای بهبود و ارتقا استراتژی های پیروز خودتون از یسری خصوصیت عالی، مثل به کار بستن از نظرسنجی ها و سئو های عالی برای صفحه ها اساسی وبسایتتون و یا این که اکران بیشتر لینک و پیوند های وبسایتتون با به کارگیری از این سئو ها به کار گیری کنین.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.