بهترین شیوه های ایجاد لینک داخلی

مرجع تخصصی مقالات سئو محتوا، سئو تکنیکال

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترین شیوه های ایجاد لینک داخلی

پیوند های داخلی قسمت مهمی از یک استراتژی توفیق آمیز بهینه سازی (سئو) هستن.
لینک های داخلی خرد البته توانا، معمولی و در عین هم اکنون پیچیده، به شما در جستجوی یوزرها از روش محتوای دیجیتالی امداد می کنن و به کراولر های (خزنده های) موتور کاوش اطلاعاتی درباره طرز عمل وب سایت شما میدن.
لینک و پیوند های داخلی نسبتاًً در هر شیت در وب یافت میشن. شما احتمالاً موقتی از آنها به کار گیری می کنین، حتی اگه این نوع پیوند رو نشناسین.
اگه می خواهید محتوای خویش رو برای seo باصرفه کنین، بایستی طریق کار لینک و پیوند های داخلی، محل قرارگیری آنها و ادله اهمیت آن‌ها رو بفهمین.
درین نوشته‌ی‌علمی از بهینه سازی روز به لینک سازی داخلی خواهم پرداخت و شایسته ترین طریق ها رو پوشش خواهم اعطا کرد.

آموزش تخصصی سئو

آموزش جامع سئو


پیوند های داخلی یکی موردها مهم On Page سئو است.
به کار گیری از پیوند های داخلی بخصوص برای تارنما های محتوا پایه، حائز اهمیت بیشتری هست.
از نگاه علمی چرا پیوند داخلی اصلی است؟
زمانی خزنده گوگل، وارد شیت از وب سایت شما میگردد، و به محتوای مثلا درباره یادگرفتن seo داخلی تارنما می‌رسد، لینک های دیگری در وسط متن شما به بقیه صفحه ها سایتتان می بیند که کاملا به نوشته‌ی علمی “فراگیری seo داخلی وبسایت” مرتبط است.
لذا خزنده وارد آن لینک و پیوند می‌گردد و محتوای آن لینک را هم تحقیق می نماید.
سود آن این است که خزنده ها به خیر ساختار وبسایت شما و ادراک می نمایند و همگی مطالب شمارا با گاز تفحص و فهرست (index) می نمایند و شما ربات و خزنده ها را به فرصت زمانبر تری در سایت خویش درگیر میکنید و بیشتر به خزیدن واردارشان میکنید!
عینا همین حادثه روی کاربر می افتد.وقتی مخاطب مقاله “یادگرفتن با صرفه سازی داخلی وبسایت” را مشاهده می نماید، در به عبارتی حین، یک‌سری لینک دیگر که برای وی اثرگذار می باشد را مشاهده می نماید، و دستکم آن این است که آنان‌را در یک تب نو گشوده می نماید تابعد از تفحص نوشته‌علمی، آنها‌را بخواند.
در سود شما مخاطب را هم درگیر و جذب میکنید و در سود ضمن آنکه bounce rate وبسایت شما کاهش می‌یابد(خوب میگردد) ،وبسایت شما از انجا که مخاطب بیشتر در تارنما شما گشت و گذار نموده است، در خاطر کاربر باقی میماند و در برندینگ و آوازه تارنما شما به شدت موثر است.
همینطور Bold کردن پیوند های داخلی و یا این که با رنگ متمایز کردن، به شکلی که در یک نگاه، بتوان تشخیص بخشید، که کدام عبارت ها و عبارات لینک و پیوند می‌باشند، در نرخ ارتقاء کلیک روی لینک های داخلی تأثیر گذار میباشد.
استفاده از لینک و پیوند های اثرگذار پربیننده مثل دسته های دوست داستنی و تیم هایی که یوزرها متعددی در‌پی آن هستند.
اکران مطالب تصادفی، اکران مسیر ورقه فعلی به طور لینک و پیوند و ساختار یافته (navigator – اینکه کاربر در حال حاضر در کجا قرار دارد: منزل > یادگرفتن شالوده بهینه سازی…) و از کلیه اساسی خیس، پیوند های مطالب مرتبط در تحت هر نوشته‌علمی، از سایر طرز های ایجاد لینک و پیوند های داخلی می باشد.
یکی‌از مزایای اساسی دیگر لینک و پیوند های داخلی، جابجایی اعتبار بک لینک های شماست.
فرض کنید همین کاغذ تحت عنوان مطب موءثر یا این که هر به هر استدلال دیگری در کاغذ ای از سایتی دیگر لینک و پیوند گردیده است.
در بهره این ورقه یک امتیاز/اعتبار از سایتی دیگر گرفته است.
موقتا لینک و پیوند های داخلی که در همین شیت هستند، نیز به جهت بک لینک و پیوند های این شیت، حائز اهمیت بیشتری می شوند و در فیض، اعتباری که از بک پیوند های این صفحه بدین صفحه منتقل شد‌ه‌است، میان لینک و پیوند های داخلی این برگه هم تقسیم می شود.

همینطور از‌آن‌جا‌که ربات ها و خزنده ها به خیال بک پیوند های این صفحه، بیشتر وارد این کاغذ می گردند، لینک های درون این صفحه نیز، به به عبارتی اندازه بوسیله ربات ها بازدید می‌گردد.

در صورتی‌که هم پیج رنک ها آپ تو دیت شوند، لینک و پیوند های داخلی، نقش مهمی را در پیج رنک دریافت کردن صفحه های داخلی و در بهره کاغذ اساسی، انجام می نمایند.

(پیج رنک شروع از خارج سایت به درون وب سایت انتقال میابد و آنگاه از لینک های داخلی، به همه صفحات پخش می‌شود).

البته چه هنگامی لینک و پیوند ندهیم؟
استفاده کننده را خسته نکنید! به طور به طور کامل طبیعی پیوند داخلی بدهید.

اگر یک توشه یک کلمه یا این که عبارت مرتبط را پیوند کردید، دیگر برای توشه دوم و سوم در به عبارتی گزاره چه نیازی است که پیوند باشد؟

روی هم رفته هیچ فرمولی نیست که چقدر لینک و پیوند در ورقه شما باشد.ضابطه آن طبیعی بودن میباشد.

در حالتی که حقیقتا می طلبد که که عنوانی را در نوشته‌ی‌علمی خویش بیش از یک توشه لینک کنید، این شغل را بکنید.

پیوند داخلی را برای استفاده کننده تشکیل داد نمایید خیر برای موتور کاوش و گوگل و کلا خزنده ها.به عبارتی اندازه ای که لینک و پیوند های داخلی شما برای مخاطب اثر گذار و غیر آزار دهنده باشند، موجب رضایت خزنده ها هم خواهند بود.

اینجانب در سایت های اهل ایران که عمل ساخت وب سایت جاری ساختن میدن(تارنما های طراحی سایت)، خیلی دیدم که کلمه “وب سایت” رو تحت عنوان لینک و پیوند داخلی، به شیت مهم سایت خودشون میدن و این کار رو هم به‌هر‌جا متن تکرار می کنن و می پندارند که عمل اصولی دارن ایفا میدن.

این کار صرفا و صرفا over optimization می‌باشد و هیچ سود ای هم نداره.

واژه “تارنما” به هیچ دردی نمیخوره! اون هم به صفحه شروع! لینک و پیوند داخلی همونطور که گفتم، بایستی طبیعی و به جا باشه و تکراری هم نباشه.(مگر اینکه حقیقتا به خیال استفاده کننده، تکرار اثرگذار باشه).

در صورتیکه تا کنون پیوند های داخلی را بی مداقه می دانستید خوب میباشد تجدید نظر نمایید.

تأثیر پیوند های داخلی ممکن هست محسوس نباشد البته وقتی در کنار فاکتور های دیگر seo قرار می‌گیرد تأثیر خویش را به طور غیر بی واسطه آرم میدهد.

پیوند داخلی چیست؟
پیوند های داخلی پیوند هایی از یک برگه به کاغذ دیگه در یک دامنه واحد هستن.

این لینک و پیوند ها با پیوند های فرنگی که به صفحه ها وبسایت دیگه ای اشاره دارن، گوناگون می‌باشند.

هر سایت دارنده تعدادی برگه باید از روش لینک داخلی متصل بشه. به شیت اساسی سایت خویش تفکر کنین.

در بالاترین جای یابی یا این که نویگیشن، به احتمال زیاد منویی دارین که به صفحات داخلی دیگه پیوند داره.

این لینک می تونه صفحه های درباره ما، خرید و تماس با ما باشه. ساختار لینک و پیوند داخلی برای seo ضروری میباشد، چون معماری وبسایت رو ساخت می کنه و بها پیوند شما رو بهبود می بخشه.

چند ورقه اینترنت متصل به یک دامنه منفرد با اذن دادن به کراولر های موتور کاوش (Crawler) برای فهرست بندی محتوای بیشتر، شانس شما برای سکو بندی رو بهبود می بخشن.

پیوند داخلی آیتم بی آلایش پیاده سازی و معماری تارنما هست که موتورهای کاوش انتظار آن رو دارن.

کلیه سایت ها دارنده پیاده سازی و معماری هستن که ساختار آن ها رو منطقی نگه می داره، مانند این سبک رایج سیلو ها.



البته، ساختار و معماری وبسایت می تونه غامض خیس باشه.



ولی تا‌زمانیکه ساختار لینک و پیوند داخلی توانمند داشته باشین، سایت شما بوسیله موتورهای کاوش کراول، فهرست بندی و درجه بندی میشه.

لینک داخلی نیز بخش مهمی از تجربه کاربری شماست، چون به یوزرها اذن میده داده ها مرتبط رو کشف کنن یا این که آنچه رو که پیرو آن هستن، پیدا کنن، که‌این سبب ساز بهبود مجال حضور مخاطب در تارنما میشه.

5 استدلال که لینک و پیوند داخلی برای سئو عالی است
پیوند داخلی یک کدام از باارزش ترین سلاح های بهینه سازی میباشد. چرا؟ زیرا تلاش داره.

الگوریتم یادگیری ماشین گوگل از روزهای ابتدایی جستجوگرها، مسیری زمانبر رو طی نموده است.

امروزه، بازی در سیستم نسبتاًً غیرممکنه. به به عبارتی اندازه که الگوریتم توسعه یافته می باشد، هنوز تغییرات ساده ای وجود داره که بدون بازی در موتورهای کاوش، بلافاصلهً seo رو تقویت می کنه.

لینک داخلی یکی‌از آن هاست. به کار گیری از پیوند داخلی یک حقه یا این که توطئه وجود ندارد و مطمئناً انجام آن هم کار مشقت وجود ندارد.

در اینجا بعضی از مزایای پیوند داخلی رو بیان کردم.

به گوگل کمک می کنه سایت شما رو فهرست بندی کنه
کراولر گوگل برای یافتن و فهرست بندی سایت ها، مسیرهای لینک و پیوند رو در سراسر وب دنبال می کنن.

اگه سایت شما دارنده لینک و پیوند داخلی کارکشته میباشد، کراولر گوگل ریلکس خیس می تونه محتوای جدیدی رو که منتشر می کنین، پیدا کنه.

ربات های گوگل به صورت منظم اینترنت رو برای محتوای نو کاوش می کنن.

اگه محتوای شما همدم با یکسری لینک و پیوند داخلی بافته گردیده باشه، کراول شدن بسیار سریع خیس اتفاق می افته.

در فیض، محتوای شما نیز سریع خیس ایندکس میشه. کراول و ایندکس شدن خوب می تونه سئو شما رو افزایش بده.

پتانسیل حصول بک پیوند در صفحه های محتوای داخلی و عمیق رو ارتقاء میده
ببینین که اکثر لینک و پیوند های تارنما شما از کجا ناشی میشن. احتمالاً لینک های متعددی رو مشاهده خواهید کرد که یوزرها رو به کاغذ اساسی شما می فرسته.

زمانی بک پیوند های شیت مهم رو با بک لینک های صفحه های دیگه مقایسه می کنین، این به عبارتی چیزیه که معمولاً مشاهده می کنین:



متاسفانه تعداد زیاد بک پیوند در شیت اساسی برای بهینه سازی مضر است. اینجانب این رو سئو بیش تر از حد می نامم و بایستی از آن اجتناب بشه.

آنچه بایستی مشاهده کنین نمودار معکوس Pie میباشد.

اکثر لینک و پیوند های فرنگی شما بایستی به صفحات داخلی باشن، خیر صفحه اساسی. دلیل این دستور اینه که شیت اساسی معمولاً دربرگیرنده نوع داده ها ظریف جستجوی یوزرها وجود ندارد.

زمانی یک تارنما به صورت فعال محتوای تازه رو منتشر و تبلیغ نمی کنه، پروفایل لینک و پیوند آن این چنین می باشد:



بیشتر لینک و پیوند های سایت به پروفایل های اجتماعی یا این که صفحه های استاندارد مانند “درباره ما” یا این که “تماس با ما” میرن.

این لینک و پیوند ارزش بهینه سازی بسیار یه خرده برای وبسایت مهیا می کنه.

اگه یک ساختار پیوند داخلی کارکشته ساخت‌و‌ساز کنین، می تونین با تولید مسیرهای کلیک هویدا و ایندکس سایت، پتانسیل درآمدزایی از پیوند جویس (عصاره پیوند) رو در صفحه های داخلی ارتقاء بدین. چرا؟

چون با توزیع عالی پیوند های خویش، حق اولویت کرال شدن در سراسر تارنما رو ارتقاء میدین.

پیوند داخلی اقتدار سایت رو به صفحات داخلی پیشرفت میده
هنگامی تارنما شما لینکی به شیت مهم اخذ می کنه، کمی از بها آن به صفحه های داخلی منتقل میشه.

این پدیده اکثر اوقات تحت عنوان “عصاره لینک” نامیده میشه.



اگه ورقه 1 به شیت 2 لینک داشته باشه، “عصاره پیوند” از صفحه 1 به برگه 2 جاری میشه و به آن امداد می کنه تا در صفحه نتایج موتور کاوش (SERP) در درجه بالاتری قرار بگیره.

هرچه ساختار سایت از روش لینک داخلی سفت خیس باشه، سعی کلی تارنما در کاوش بهتر خواهد بود.

پیوند داخلی با متن انکر با صرفه برای seo مطلوب است
پیوند داخلی یک حرفه بی آلایش از HTML است که یک ورقه وب سایت رو به کاغذ دیگه ای لینک میده. به لحاظ می رسه صورت لینک و پیوند به طور تحت باشه:

سئو “>بهینه سازی تارنما

وقتی که یک لینک داخلی با متن انکر صحیح می کنین، در مقابل با تصویر یا این که متن نویگیشن، ارزش لینک داخلی افزایش پیدا می کنه.

متن انکر با اضافه کردن لغات کلیدی و محتوا به فرآیند پیوند، آن رو بهبود می بخشه.

گوگل تنها به برچسب A HREF نگاه نمی کنه. آنان متن انکر بخشی از این لینک و پیوند رو مشاهده می کنن.

روزهای پر کردن کلمه ها کلیدی از متن انکر گذشته میباشد.

اما، بهینه سازی متن انکر داخلی شما بها داره.

متن انکری که با محتوای کلی به خیر جریان داره، در مقابل متن انکر بیش از حد باصرفه، مطلوب خیس هست.

پیوند داخلی برای یوزرها شما بها آماده می کنه
این نکته از کلیه نکات اساسی خیس میباشد. پیوند داخلی تکنیک سئو است، آری.

ولی صرفا به بهینه سازی بسنده نمی کنه، بلکه برای یوزرها موثر میباشد.

وقتی در درحال حاضر تحقیق موضوعی هستین، آیا یک منبع رو می خونین یا این که چند گزینه رو بازرسی می کنین؟

آیا از جستجو در محتوای دیگه ای که ادراک شما از مورد رو تقویت می کنه، لذت می برین؟

شاید، اگه مدل نوشتاری مقاله ای رو که می خونین دوست داشته باشین، تمایل پیدا می کنین شغل های بیشتر به عبارتی نویسنده رو بخونین.

لینک داخلی در یک سایت با پشتیبان گیری از ادعاها و هدایت کاربر به سمت داده ها مرتبط، ارزش هریک از مطالب رو ارتقا میده.

اگرچه ممکنه مستقیماً مشتریان یا این که یوزرها رو تحریک نکنه، در قیف بازاریابی جایی داره و اشخاص رو به مقصد هدایت می کنه.

تحت عنوان یک محرک اضافه، می تونین به خوا‌نندگان کمک کنین تا زمان مجال بیشتری در وب سایت شما بمونن و با استفاده از لینک و پیوند داخلی اعتماد آن ها رو به خویش ارتقا به‌این.

seo درباره‌ی بهینه سازی تارنما برای کاربر میباشد، خیر صرفا ترفندهای فنی و ترفندهای آب ذیل کاهانه.

حتی اگه به قیمت فنی پیوند داخلی مداقه نمیدین، دستکم این کار رو برای یوزرها خویش انجام به این.

شایسته ترین راه‌های تشکیل داد لینک و پیوند داخلی
فعلا زمان آن فرا رسیده که به سؤالات ذیل پاسخ بدم. چگونه پیوند داخلی تشکیل داد کنیم؟

شایسته ترین طرز برای تشکیل داد بیشترین مقدار پیوند داخلی چیست؟

شروع باید دو شغل جاری ساختن به‌این:

محتوای درج شده در وب سایت: حتی اگه یک نوشته‌ی علمی داشته باشین، مشکلی وجود ندارد. اینجا محل استارت عمل شماست.
تایپ کردن مداوم مطالب جدید برای وبسایت: ورود به یک اپ منظم تکثیر برای مؤثر بودن لینک داخلی اساسی است. خوب، اذن بدین به آن بپردازیم.
لینک و پیوند به صفحات آکنده از محتوا
شایسته ترین لینک و پیوند های داخلی، لینک و پیوند هایی هستن که نوشته‌ی‌علمی ای رو به نوشته‌ی علمی دیگه متصل کنن.

این طریق یک ساختار پیوند داخلی قوی در عمق وبسایت ایجاد کرد می کنه.

اگه از معماری وبسایت خیر منتفع باشین، پیوند های کافی به صفحه های مهم وب سایت مانند برگه مهم، کاغذ درباره ما، ورقه تماس و غیره خواهید داشت.

به پیوند های بیشتری به‌این صفحه ها نیازی ندارین.

مبرهن میباشد، اگه می‌خواهید با استفاده از یک شیت فشرده یا این که شیت فروش، جابجایی رو ایفا به این، زمان مطلوب اینه که به آن پیوند به‌این.

در بیشتر موردها، پیشنهاد می‌کنم پیوند هایی رو در مقالات بلند و بین محتوای آنها تشکیل داد کنین.

این کار به صورت اتومات و طبیعی لینک و پیوند داخلی شما رو توسعه میده.

با به کار گیری از متن انکر لینک های متنی ایجاد کرد کنین
چه نوع لینک و پیوند داخلی بهتر عمل می کنه؟ معمولی میباشد: لینک و پیوند هایی با متن انکر توصیفی.

ولی منظور اینجانب از متن انکر توصیفی چیست؟ شما با متن انکر آشنا هستین، درسته؟ متن انکر کلمه یا این که کلماتی میباشد که به برگه دیگه ای پیوند دارن.

آنها معمولاً به رنگ آبی‌رنگ برای خواننده ظواهر میشن.

در پیوند های داخلی باید از متن انکر به کارگیری بشه، ولی هر متن انکری این کار رو اجرا نمیده.

عباراتی رو وارد کنین که توضیح میدن پیوند هدف چیست.

در اینجا چند مثال از متن انکر های قوی رو نمونه می‌زنم:

مثلاً اگه میخواهید به مقاله ای راجع‌به 5 تا از مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی لینک به این، می تونین این روش رو انجام بدین:

در اینجا تعدادی طریق اصلی بهینه سازی وجود داره که می بایست از آنان ستفاده کنین.

اگه میخواهید به نوشته‌ی علمی ای درباره Google Hummingbird پیوند بدین، می تونین این متن رو بنویسین:

الگوریتم گوگل با قابلیت و امکان های نو یادگیری ماشین آپدیت شده است.

هرمورد از این نمونه ها آیتم لینک و پیوند رو با لغات مرتبط به هم ربط میدن.

متن انکر اولیه دربرگیرنده “5 تا از مهم ترین تکنیک های بهینه سازی” میباشد که مورد نوشته ی علمی ای است که شما به آن پیوند میدین.

متن انکر دوم این عبارت رو داره، “الگوریتم گوگل آپ تو دیت شد‌ه‌است”، و نوشته‌علمی پیوند داده گردیده دربردارنده اطلاعاتی درباره گوگل، Hummingbird، الگوریتم ها و به روزرسانی هاست.

در اینجا سه ​​مورد وجود داره که نباید در مراحل ساخت پیوند داخلی خویش انجام به این:

تلاش نکنین مطابقت ظریف بین متن انکر و هدف لینک تشکیل داد کنین. این شیوه که تحت عنوان “همخوانی ظریف متن انکر” شناخته میشه، از روش به روزرسانی پنگوئن با مجازات های seo مرتبط میباشد. موتورهای جستجوی مدرن به به کار گیری منظم از متن انکر با همخوانی ظریف حساس هستن، چون این دستور اکثر وقت ها در محتوای منظم واقعه نمی افته.
از عباراتی مانند “اینجا کلیک کنین” به کار گیری نکنین. هیچ ارزشی نداره. متن انکر می بایست به طریقی با برگه لینک و پیوند خورده مرتبط باشه.
بیش تر از یک پاراگراف لینک تشکیل داد نکنین. یک جمله به طور کاملً لینکی نا مطلوب هست و تجربیات کاربری ضعیفی رو ساخت می کنه. هنگام به کارگیری از متن انکر تنها به تعدادی کلمه و واژه یا این که یک عبارت پایبند باشین تا به یک پیوند داخلی اشاره کنین.
تعداد قابل قبولی لینک و پیوند در هر کاغذ اضافه کنین
هنگامی نوشته‌ی‌علمی جدیدی می نویسین، می بایست پنج یا این که یک سری لینک و پیوند به مقاله ها دیرین داشته باشین.

این تعداد برای استراتژی لینک و پیوند داخلی شما و کیفیت مرور و سکو بندی محتوای شما به وسیله موتورهای کاوش بسیار مهمه. چرا؟

وب سایت ها “قیمت نو بودن” دارن که گوگل آن ها رو تشخیص میده و از این ارزش تحت عنوان بخشی از الگوریتم مرتبه بندی خویش استفاده می کنه.

پینگ کردن صفحه ها کهن با لینک و پیوند نو به ارتقا احتمال بالا رفتن سکو در SERP کمک می کنه.

از حیث موتورهای کاوش، خوانندگانی که لینک و پیوند های داخلی شما رو دنبال می کنن، در واقع با نشانه دادن مرتبط بودن با محتوای کهن، شما رو “جدید می کنن”.

با این اکنون، مراقب باشین مطالب خویش رو با پیوند بیش تر از حد پر نکنین.

طبق گفته Moz، کراولر های موتور کاوش محدودیت 150 پیوند در هر صفحه دارن. بعد از آن، آن ها کراول کردن رو متوقف می کنن.

لبریز کردن شیت با لینک و پیوند می تونه بر بهینه سازی شما تأثیر منفی بذاره. مسلماً پیوند به این، البته در این شغل زیاده روی نکنین.

این تعداد هم به کراولر های کاوش و هم به تجارب کاربری شما امداد خواهد کرد.

مقاله‌ها دیرین رو با لینکهای داخلی جدید آپ دیت کنین

اگه لینک و پیوند داخلی رو با تکنیک دیگه بهینه سازی یعنی به روزرسانی محتوای سابق مخلوط کنین، بیشترین اقتدار رو از روش لینک و پیوند داخلی خواهید داشت.

هنگامی محتوای کهن رو آپ تو دیت می کنین، کراولر گوگل مجدد آن رو می بینه، مجدد آن رو ایندکس می کنه و ممکنه درجه بندی آن رو در SERP ارتقاء بده.

اینجانب مدام سفارش میکنم مقاله‌ها کهن خویش رو مرتباً به روز کنین. در اینجا مراحل خیر و خوبی برای پیگیری مقاله ها کهن وب لاگ شما مطرح کردم:

گزاره جدیدی از محتوا رو در اولِ کار اضافه کنین، و به روزرسانی های خویش رو توضیح به‌این.
یکسری گزاره نو در سراسر متن اضافه کنین؛ داده ها مازاد یا این که آپ دیت گردیده وارد کنین.
داده های عددی یا این که داده ها منسوخ گردیده رو حذف یا این که جایگزین کنین.
تعدادی لینک داخلی تازه به محتوایی که جدیداً ساخت کردین، اضافه کنین.
پیوند ها رو در جای هایی که منطقی و دارنده مالیات بر ارزش افزوده می باشد، اضافه کنین.
به خاطر داشته باشین، پیوند داخلی صرفا لینک و پیوند مطالب نو به مطالب کهن وجود ندارد.

همینطور راجع به برگشت به محتوای دیرین و ساخت لینک و پیوند های داخلی در آن هاست که به شغل های جدیدتر شما متصل میشن.

با این کار شما دو چیز رو به دست میارین.

محتوای کهن رو آپ تو دیت می کنه و که ارزش سکو بندی آن رو بهبود می بخشه.
یک پیوند داخلی دربین یک کاغذ بومی قدیمی در وب سایت و یک ورقه نو خیر چندان مصوب ساخت می کنه.
لینک و پیوند ها رو در جایی که منطقی است، اضافه کنین
فعلا که چیزهای متعددی در مورد لینک و پیوند داخلی آموختین، احتمالاً از خویش می پرسین که پیوند های داخلی خویش رو در کجا قرار به این؟

تنبلی کردن و پرت کردن آن‌ها در انتهای مقاله وسوسه انگیز هست: “برای محتوای دیدنی خیس، اینجا رو کلیک کنین!” لطفاً این عمل رو نکنین. در ازای، در محتوا در‌پی مناطقی بگردین که موضوع همپوشانی داشته باشه.

اینها نقاط منطقی اتصال برای تشکیل داد یک لینک و پیوند داخلی هستن.

به عنوان مثال، می تونین لینک هایی رو برای تمجید اصطلاحات پیچیده یا این که توضیح گزینه مرتبط اضافه کنین.

لینک و پیوند های داخلی رو تحت عنوان یک نقطه مرجع در حیث بگیرین که تجربه خواننده رو بهبود می بخشه.

فقط پیوند های دوفالوو (Dofollow) اضافه کنین
به لینک های داخلی خویش برچسب نوفالوو (nofollow) اضافه نکنین.

لینک و پیوند های نوفالوو هیچ تأثیری در سکو بندی موتور کاوش در وبسایت مقصد ندارن.

خلال این، درجه بندی شیت گوگل، متن انکر رو از روش لینک های نوفالوو منتقل نمی کنه.

حتی آن‌ها رو کراول نمی کنه. در حالی که برخی از داده های Ahrefs علامت میده پیوند های نوفالوو هنگام استفاده فرنگی می تونن موثر باشن، البته دلیلی وجود نداره که از آنان در استراتژی لینک و پیوند داخلی خویش به کار گیری کنین.

لینک به صفحه های با نرخ جذب استفاده کننده بالا
آیا در وب سایت خویش صفحاتی دارین که بازدیدکنندگان رو بیش از دیگر صفحات جذب کنه؟ در این‌حالت‌، به‌این صفحه های پیوند بدین.

بعضی از مقاله ها در وبلاگ ما نرخ جذب کاربر فوق العاده بالایی دارن.

محتوا جالب است و CTA ها آنقدر حاذق هستن که یوزرها رو مجموعه مجموعه جذب می کنن.

اینجانب مدام مطمئن میشم که بدین صفحه ها پیوند داخلی بدم. این کاغذ جاییست که لینک داخلی بیشتراز بهینه سازی ارزش داره.

همینطور می تونه قیمت درآمد زایی داشته باشه. هرچه بازدیدکنندگان بیشتری به یک برگه با جذب بالا منتقل کنین، تعداد استفاده کننده بیشتری خواهید داشت.

به مسیریابی و نویگیشن وب سایت و معماری داده ها دقت کنین
نویگیشن تارنما و پیوند های داخلی دست به دست هم میدن.

پیوند های داخلی با تشکیل داد قیف هایی که یوزرها رو از روش تارنما شما هدایت می کنن، معماری و سلسله مراتب وب سایت رو تعریف‌و‌تمجید می کنن.

در غایت، این بخش مهمی از UX / UI شماست و بر مقطع زمان ماندن اشخاص در صفحه ها اینترنت شما و تعداد دفعات مراجعه آن‌ها تأثیر میذاره.

هنگام تشکیل داد یک استراتژی لینک و پیوند داخلی، مهم ترین محتوای تارنما و نحوه تبلیغ آن رو در لحاظ بگیرین.

اگه بخشی از محتوای بنیادین دارین که میخواهید بیشتر به آن اعتنا کنین، لینک های داخلی بیشتری رو به آن نماد به این.

محتوای زیاد ساخت کنین
شایسته ترین رویکرد برای داشتن یک ساختار پیوند داخلی تندرست، داشتن صفحه ها داخلی زیاد می باشد.

هنگامی محتوای زیاد ساخت می کنین، محتوای قابل پیوند متعددی خواهید داشت.

هرچه تعداد پیوند ها به جای های دیگه بیشتر باشه، استراتژی پیوند داخلی شما خوب خواهد بود.

به خیال و خاطر داشته باشین، داشتن صفحه ها اینترنت زیاد با استراتژی لینک و پیوند داخلی کار کشته موازی وجود ندارد.

در حالی که پیوند های داخلی برای نویگیشن وبسایت شما ضروری میباشد، لینک و پیوند مکرر با شیت اصلی شما ذره ای بهبود در امتیاز seo شما ایجاد کرد نمی کنه.

در ازای، تایپ کردن یک وب لاگ یا این که ساخت صفحاتی که محتوای بی نیاز در خویش مکان دادن رو در لحاظ بگیرین. استراتژی شما هرچه باشه، آن رو به خوبی انجام به‌این.

مواقعی که باید در فرایند ساخت و ساز لینک و پیوند داخلی از آنها اجتناب کرد
موقتی که روش استعمال درست از لینک و پیوند داخلی رو می دونین، بهتره اقداماتی رو مرور کنیم که بایستی از آن ها اجتناب کرد.

اضافه کردن لینک و پیوند های زیاد به محتوا می تونه مضر باشه. به خیال و خاطر داشته باشین، گوگل صفحاتی رو که بیشتراز 150 لینک دارن، کراول نمی کنه.

همینطور بایستی اعتنا داشته باشین که سربرگ، پاورقی و پیوند های منو در شمارش لینک های صفحه شما به اکانت دربین. زیاده روی نکنین!

لبریز کردن کلمه ها کلیدی در متن انکر یک کدام از دیگه از اقدامات لینک داخلی است که می بایست از آن دوری بشه.

این تاکتیک کلاه سیاه در گذشته دوستداشتنی بود، چون سئو تصور میکرد که شانس درجه بندی آنان رو بهبود می بخشه.

این روزها الگوریتم های جستجوی توسعه یافته، مالامال کردن کلمه ها کلیدی رو در متن انکر، مجازات می کنن.

به این ترتیب، این فعالیت رو نکنین. از استعمال از لینک های داخلی در متن سرصفحه نیز بایستی دوری بشه.

پیوند های جان دار در سرصفحه، به کراول های گوگل هرزنامه نشان میده و می تونه بر سئو شما تأثیر منفی بذاره.

در پایان، مسلماً همه لینک و پیوند های داخلی خویش رو پیش از ارسال پژوهش کنین.

لینک های شکسته یا این که حاد هیچ لینکی رو پخش نمی کنن و به گوگل نشانه میدن که سایت شما بی چگونگی هست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.